tisdag 3 april 2012

Stickmarkörsbyte

Det blev ett snabbyte på Sjalbarn också, stickmarkörer skulle vi byta. De här skickade jag före helgen, så de borde ha kommit fram igår eller idag. Stenar, gröna vaxpärlor och stora och små glaspärlor. Trädda på smyckewire med klämpärlor längst ner.


Nu hoppas jag att mina bytesmarkörer hittar hem hit till mig snart, jag väntar spänt vid brevlådan, särskilt när jag ser bilder på allt fint som andra fått, bland annat har k-märkt och metamorphosis gjort fina markörer, bådas syns här.

2 kommentarer:

  1. Men, vilka fina markörer - som små smycken ju!

    Har faktiskt kostat på mig både wire och klämpärlor nu... måste ju testa sånt jag med! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Enda nackdelen med klämpärlorna är att de kan fastna lite i garnet. Det kanske skulle bli bättre om man hade en sån där specialtång, men nån måtta får det vara på pysselnörderiet.

      Radera