fredag 7 oktober 2011

Stickpåsar till salu!

Tänkte jag skulle prova sälja lite av överflödet här, det var ju lite för lite besökare på fiberfestivalen. Tipsa gärna någon ni kan tänka er vara intresserad, så blir jag glad! :-)

Alla stickpåsarna är vändbara, med matchande eller avvikande tyg på insida. De är sydda i bomullstyg, varav en del retro, tvättas i maskin på 40°. För den nyfikne ;-) så har det orangea tyget med vita och rosa blommor varit en sängkappa hos syrrans svärmor. Det orangea med stora blommor var gardin hemma när vi var små (fast själv minns jag det inte) och 60-talstyget hade farmor i ett förkläde som mamma sytt. Den här biten var dock alldeles ny. Resten av tygerna kommer ur mina egna, djupa gömmor.


Övre raden, från vänster:
Orange retro/grön blommig
Orange retro/60-tals retro
Lila fladdermöss/prickigt SÅLD!
Beige med blommor/60-tals retro
Katter och pumpor/lila med fjärilar

Nedre raden, från vänster:
Orange retro/beige med blommor
Lila blommor/lila paisley
Orange retro/rosa prickar
60-tals retro/beige med blommor
Brun med rosa blommor/rosa (1 st)

Alla påsar kostar 200:- styck plus frakt.
Maila mig på solaengel@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar