onsdag 9 november 2011

Ett byte i vinter?

När jag läste på Idas sida om det roliga byte hon var med i för ett litet tag sedan, blev jag så väldigt sugen på att anordna ett eget byte. Nog måste det finnas flera ullnördar där ute i cyberrymden som skulle vilja byta till sig lite ullglädje i höstmörkret? Eller vintermörkret, kanske det blir, jag tänkte att det skulle bli som en liten extra julklapp. :-)

Så här tänkte jag mig det hela:

Vi byter:
100 g handspunnet garn,
100 g fibrer att spinna,
100 g te och 
100 g god choklad.

Anmälan till min mail (solaengel@gmail.com) senast första advent, paketet skickas så det kommer fram före jul. Skriv i anmälan lite ledtrådar om dig själv, länka gärna till din blogg så att den som ska skicka kan få veta lite mer. Skriv också om det finns allergier att ta hänsyn till. Och självklart din adress! Du får mail om vem du ska skicka någon av de sista dagarna i november, allra senast första december.

Och sprid detta, så det blir många som är med! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar