torsdag 10 november 2011

Auktionsgarnet framme!

Jag blev så glad igår, när jag fick veta att garnet från min Rosa bandet-auktion kommit väl fram till Britt, som vann auktionen.

450:- till bröstcancerfonden, och mjukt gosigt garn till en nöjd mottagare, kan det bli bättre?

Jo, det kan det :-) För Britt berättade också att hon flitigt använder den stickpåse och det stickfodral jag skickade till henne för, ja, jag kommer knappt ihåg, över ett år sedan i alla fall, när vi var båda med i ett pysselbyte på Sjalbarn. Det är så himla roligt att höra att de saker man knåpar ihop kommer till både nytta och glädje!

1 kommentar:

  1. Grattis Britt och vad härligt att det blev mer pengar till bröstcancerfonden än vad jag han med att buda (kom på att budgivningen slutat någon dag försent)

    SvaraRadera