fredag 30 mars 2012

Smygtitt!

Det här har blivit något till ett byte på favoritforumet. Temat är påskägg, och paketet lades på lådan idag. Med passande frimärken, hönor av svenska lantraser!

Otroligt nog hann jag klart, trots att jag hade funderat färdigt först igår (och sista skicka-dag var alltså idag). Akutfärgade lite gul ull i mikron, satte mig vid spinnrocken och en stund senare var ena saken klar. Resten pysslade jag ihop nu på morgonen, något att hänga i påskriset och så något gott att äta. Bild på allt kommer senare, jag vill inte förstöra överraskningen för min mottagare.


Måste bara säga att jag älskar kardmaskinen! Vet inte hur jag ska klara mig utan den när Kia vill ha tillbaka den. 

Ullen kommer dels från gotlandsfår, dels från vår egen lille Arn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar