måndag 7 maj 2012

Egentligen...

Tänkte jag blogga lite. Visa bilder på översvämningen, fårklippningen, lyckliga lösa höns... 

Men jag har en febrig snart-sjuåring som sitter hemma från skolan idag och pysslar med inbjudningskort till kalaset på lördag. Så jag hjälper till med det istället. Det kallas visst att prioritera, har jag hört. ;-)

Hon har beställt en ny kofta också. En randig. Med en massa knappar om jag ska lita på skissen hon gjort. Det kommer nog att bli slätstickat i grå gotlandsull, med ränder i rätstickning, i färgad gotlandsull. Jag längtar lite till hösten, när jag kommer att få lite mer egen ull, i riktigt fin kvalitet. Jag har stora förhoppningar på bagglammen vi ska behålla.

Måste fota lite lamm på "grön"-bete också.

2 kommentarer:

  1. Hälsa gulltrollet att hon ska pigga på sig och att jag hoppas att hon vill hälsa på i stan någon dag så att vi kan gå på nya lekparken här på Teg!

    Och så vill jag se bilder på allt! ; D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vill hon nog jättegärna! Bilder kommer... tiden går bara lite fort nu.

      Radera