tisdag 3 maj 2011

Stiltje...

Har det varit på bloggfronten nu ett tag.

Det har pysslats lite, bland annat har jag spunnit en sisådär 150 g garn. Jag har också fotat lite, men tiden till att lägga in bilderna och blogga om dem har inte riktigt infunnit sig.

Men nu har jag börjat skolan igen, sista rycket innan sommaren, så om det är extra tyst från mig vet ni varför.

Sedan kommer juni och med den månaden även flytten till finaste huset, så vi får se hur mycket tid jag får över till bloggandet.

Känner att jag har så mycket att skriva om, både här, om pyssel och hus och trädgård, men också i min andra blogg, den om amning och föräldraskap. Men jag måste ha lite lugn och ro att skriva och formulera mig, och på sistone har jag varit lite för trött och slut för att kunna formulera mig vettigt. Kanske måste jag helt enkelt schemalägga lite blogg-tid framöver.

Och lite bilder. För vad är väl en pysselblogg utan bilder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar