tisdag 11 januari 2011

Nytt försök till köpstopp?

Ja, jag tror inte jag har så mycket val.



Nu i vår ska jag läsa sista terminen på socionomprogrammet. Det kommer att innebära mindre pysseltid och mindre pysselpengar.



Alltså måste det bli ett köpstopp. Undantaget är det presentkort jag fick i födelsedagspresent. Det berör ju ändå inte ekonomin i övrigt.



Undantaget är också det garn som måste köpas in till min beställningströja. Men det är det ju inte jag som betalar för, utan beställaren. Mer om den tröjan kommer snart, med lite WIP-bilder.



Sist gick det ju inte så bra med köpstoppet, men det kanske går bättre att hålla ett köpstopp när man inte har råd att köpa något? ;-)

1 kommentar:

  1. Och varför blir mina inlägg så konstiga? Antingen inga mellarum mellan styckena, eller så alldeles för stora? Någon som vet?

    SvaraRadera