fredag 11 oktober 2013

Det är oktober

Och oktober brukar vara rosa här på bloggen. Jag har två år haft en auktion för rosa bandet, med handspunnet, rosa, garn. Det tänkte jag ha i år också. Men jag har haft lite mycket här i början på oktober, så jag har liksom inte hunnit helt klart ännu. Det kommer, jag lovar. Ska försöka lägga upp auktionen i mitten/slutet på nästa vecka. Jag kan i alla fall avslöja så mycket som att det kommer att bli närmare 200 gram mjukt och ganska tunt garn.

Medan ni väntar på att jag ska lägga upp bild på auktionsgarnet, kan ni ta och läsa lite Fredrik Backman. Och när ni läst klart går det bra att logga in på internetbanken och göra en liten överföring. Människorna behöver forskning. Forskning behöver medel. Kanske kan man strunta i chipspåsen, lösgodiset och läsken till fredagsmyset och istället sätta in en slant till cancerfonden? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar